Вероятно като собственик на бизнес осъзнавате колко е важно Вашият офис да бъде не само елегантен, а и да отразява визията на бранда. Извън красивата естетика, много служители асоциират офис обзавеждането с малки бюра, неудобни столове и атмосфера, която не предразполага тяхната креативност.
Можете ли да промените това? Разбира се, че ДА! Пространството, в което работите може да бъде удобно, функционално и да създава добро първо впечатление във Вашите клиенти и партньори. Тази „визитна картичка” може успешно да отразява Вашите ценности и стил на бизнес и същевременно да стимулира продуктивността на служителите Ви.
Не знаете как да го постигнете? Не се притеснявайте, а останете с нас до края. В тази статия ние, от Бранда „Хорос”, ще Ви споделим защо качествените мебели ще Ви помогнат да постигнете търсения баланс.
Защо най-добрата инвестиция е високото качество?
Предизвикваме Ви да помислите колко време прекарвате в офиса на Вашата компания. Може би Вие сте от хората, които са винаги на линия, готови да помогнат на екипа си във всяка ситуация. Или се намирате повече в движение и посещавате различни клиенти, партньори и доставчици на място в техните обекти.
Независимо какъв е начинът Ви на работа – офисът е сърцето на фирмата Ви. Това е мястото, където общувате със служителите си, зареждате се с идеи, взимате ключови решения и градите историята на бизнеса си. А сега помислете за Вашите подчинени – вероятно повечето от тях прекарват целия си работен ден на своето работно място. За тях офисът е много повече от бюро и стол, а техен втори дом.
Столът не е просто „реквизит” или обзавеждане, на което седят по 8 часа на ден, а масата е повече от опора или повърхност, на която да оставят нещата си и да работят. Това са основни елементи на работната им зона, която оказва пряко влияние върху тяхната продуктивност. Те влияят и на здравето, настроението и желанието им да оползотворите максимално потенциала си.
Ето защо, не Ви препоръчваме компромисни или нискокачествени продукти. Да, с тях ще спестите от ниската им цена, но няма да предоставите нужното удобство на служителите си. Освен това, произведени са от материали с ниско качество, които се износват бързо и не могат да устоят на интензивна експлоатация. Понякога те дори се повреждат още през първата година и се налага да ги подменяте с нови.
От друга страна, висококачествените решения притежават множество предимства. Например – те могат да помогнат на Вашия екип да се почувства ценен и уважаван. И не става въпрос само за удовлетвореността им.
Какви са преимуществата на качественото офис обзавеждане?
Забързан работен ден – множество обаждания, имейли, подготовка на проекти и изпълнение на поръчки на клиенти. Ако всичко това Ви звучи познато, сте виждали колко голям хаос може да настъпи само за няколко минути дори в най-организираните офиси. Така бюрата могат да станат много бързо разхвърляни и това да повлияе на производителността.
Внедряването на решения като качествено офис обзавеждане – бюра, шкафове за организиране на файлове, рафтове и чекмеджета за лични вещи е добра първа стъпка. Не само ще помогнат да се сведе до минимум безпорядъка, а и имат множество предимства като:
Подсигуряване удобството на служителите
Понякога само едно малко шкафче за лични вещи може да подобри настроението и мнението на Вашите подчинени за фирмата. Този малък жест показва внимание към нуждите им и им осигурява усещане за лично пространство. Спомага за изграждане на по-добра връзка между екипа и ръководството, което води до по-висока мотивация и ангажираност от тяхна страна.
А сега си представете как биха се почувствали на едно работно място, създадено естетически добре, ако е и комфортно, и ергономично. Когато мебелите са проектирани с мисъл за техния комфорт, служителите се чувстват добре физически и психически. Съсредоточават се по-лесно, имат свежи идеи и проявяват креативност, дори когато са изправени в стресови ситуации. Независимо от натовареността на деня им, се чувстват удовлетворени, спокойни и готови да реагират при възникване на проблеми. В дългосрочен план това подобрява и качеството на работата им и са склонни да вложат повече усилия, за да се развият.
Например, добавянето на регулируеми помощни маси ще позволи да се коригира височината им, когато работят в екип. Наличието на такива гъвкави пространства ще спомогне за изпълнението на различни задачи, според нуждите на служителите.
Увеличаване на производителността
Може би не сте се замисляли, но Ковид пандемията промени коренно нагласите на хората за работа в офис среда. Много от тях преоткриха удобството да работят и у дома, където да контролират всичко – от мястото, на което работят, до атмосферата около тях. От друга страна, традиционните офиси започнаха да се асоциират с ограничаване и дискомфорт.
Ако искате да стимулирате екипа си да приемат работното си място като продължение на дома, е жизненоважно да им предложите удобство и качество.
За да бъде свършена и адекватна работа им, от съществено значение е да бъдат щастливи и да се чувстват удобно в предоставеното офис пространство. Избирането на офис обзавеждане, проектирано с мисъл за ергономичността, важни критерии са столовете, бюрата и всяка повърхност, предназначена за работа.
Осигуряването на висококачествени столове и бюра ще намали риска от болки в гърба и проблеми, свързани със стойката и ще предложи лумбална опора. Затова и много дизайнери препоръчват никога да не правите компромиси с качеството при обзавеждане на офиса си.
Насърчаване на екипната работа
Един от най-често срещаните проблеми във всички компании е, че служителите не комуникират помежду си. Понякога причината е в конфигурацията и зонирането на помещенията – редица оградени работни зони, разделяне на ръководителите и асистентите от останалите. Отделни офис пространства за по-старшите или голямата динамика на работата.
Въпреки това, ние Ви препоръчваме да заложите на по-динамични и гъвкави пространства, които насърчават хората да общуват помежду си. Това може да се постигне чрез обособяване на помещения за срещи, релаксация, фокусни групи, комуникация между отделните екипи и други. Дори – с подходящото офис обзавеждане може да обособите отворено пространство, което да отговори на специфичните нужди на екипа.
Качествените мебели, проектирани според Вашите нужди, ще позволят на хора от различните екипи да сътрудничат помежду си. Да обсъждат идеи, да решават проблеми или да проявяват креативност и да работят заедно.
Добавянето на меки мебели към общите пространства като дивани и фотьойли, ще ги насърчи да правят почивки на бюрата си и да общуват с други колеги. Доказано е, че това повишава психическото благополучие и създава положителен микроклимат.
Подобрява идентичността на фирмата
Първото впечатление наистина много важно за всекиго, независимо дали е клиент или потенциален партньор, когото искате да привлечете за съвместна работа. Още с прекрачването на прага на офиса Ви, те трябва да останат с добро впечатление и да почувстват положителната атмосфера, която сте изградили.
Стилно, висококачествено обзавеждане, светли и привлекателни цветови схеми и добро оформление са ключови за представяне на Вашата идентичност. Добавянето на персонализирани решения ще допринесе за създаване на уникална обстановка и предразполагане на Вашите посетители.
Последователното брандиране също ще насърчи доверието на Вашите клиенти, особено ако имате множество офиси в цялата страна.
А Вие, нуждаете ли се от помощ за офис обзавеждането?
Ние – от Бранда „Хорос”, сме готови да Ви помогнем да създадете един офис, в който служителите и клиентите Ви ще се чувстват невероятно.
Разгледайте нашите завършени проекти и се свържете с нас на телефон: +359884 030 464 и нашите консултанти с удоволствие ще Ви помогнат.